رابطه عاشقانه بین دختر و پسر چه جوریش با دوام تره...

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

رابطه عاشقانه بین دختر و پسر چه جوریش با دوام تره...

رابطه عاشقانه بین دختر و پسر چه جوریش با دوام تره

پاسخ به این سوال به سن و سال پرسش كننده بستگی دارد. رسانه‌های تصویری مُدرن همچون تلویزیون، بر الگوی فكری كودكان تاثیر گذاشته است. بسیاری از كودكان دختر و پسر وسوسه می‌شوند كه همانند تلویزیون و ویدیو رفتار كنند،

یا زودتر از حالت عادی، شخص محبوب خاص خود را داشته باشند.

بطور طبیعی دختران و پسران تا سن 12 یا 13 سالگی تمایل دارند كه اوقات خود را با تعدادی از هم‌جنسان خود سپری كنند.

زمانی كه آنها بزرگتر می‌شوند، توجهشان به جنس مخالف خود جلب می‌گردد. گاهی آنها «عاشق» یك دختر یا پسر بخصوص می‌شوند. متاسفانه «عشق» در سنین خیلی پایین معمولا عشق واقعی نیست و دوام چندانی ندارد.

بعد از چند هفته یا چند ماه دیگر هیچ احساس علاقه‌ای به هم نخواهند داشت. داشتن این چنین احساساتی شاید اشتباه نباشد، اما چنین نوجوانانی نباید دچار این تصور غلط شوند كه تمام زندگی‌شان به آن بستگی دارد.

گاهی اوقات، وقتی چنین رابطه‌ای از بین می رود، شخص ناامید ابراز می‌كند كه: «من بدون او قادر به ادامه حیات نیستم.» و قطعا این امر اشتباه است

گاهی این «عشق» یك تمایل شهوانی صرف است كه به گناه ارتباط جنسی خارج از حوزه ازدواج ختم می‌شود

یك دختر یا پسر باید بیاموزد كه چگونه با فردی از جنس مخالف خود به طور مناسب ارتباط برقرار كند. آنها باید سعی خود را بنمایند تا در سنین پایین دختر یا پسر خاصی را انتخاب نكنند.

برخی دچار این مشكل می شوند كه با ابراز این جمله از سوی پسر كه: «عاشقت هستم... تو تنها فرد زندگی من هستی... برای همیشه دوستت خواهم داشت...» فورا تشكیل دوستی می دهند.

البته ممكن است كه در بعضی مواقع این دوستی واقعی باشد. اما نتیجه نهایی چنین معاشقه‌هایی در اغلب موارد، جدایی و یا ازدواج در سنین بسیار پایین می‌باشد.

و غالب این ازدواج‌ها معمولا ناخوشایند هستند. مطالعات جامعه شناختی بارها و بارها این مطلب را به اثبات رسانده است.

بنابر این پاسخ به سوال فوق زمانی كه دختر و پسر به بلوغ رسیده‌اند «آری» است. این پاسخ برای سنین 23 تا 25 سالگی در پسران و19 تا 20 سالگی در دختران می‌باشد. در این سنین آنها بهتر می‌توانند بدون عصبانیت با چیزی مخالفت كنند، خودخواهی كمتری دارند، بیشتر اشتباهات خود در قبال یكدیگر را می‌پذیرند، و بیشتر از مسئولیت‌پذیری فردی آگاهی دارند.

حالا شما خواننده ی عزیز حواسِت به سنّ و سال ِ خودت و طرفت باشه.


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت19:37---15 فروردين 1391



هانیه
ساعت19:37---15 فروردين 1391

میبینم که گلهای انتهای متن 5 تاس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:رابطه عاشقانه,روابط دختر و پسر ,دوستی دختر و پسر,, ] [ 10:28 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]