سوپ عشـــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

سوپ عشـــــــــق

آزمون روانشناسی

شخصیت شما

تست سوپ :

____________________________________

روانشناسان معتقدند نحوه سوپ خوردن شما می‌تواند اطلاعاتی را در مورد شخصیت شما بیان کند. برای انجام این آزمون، یکی از گزینه‌های زیر را که با سبک معمولی سوپ خوردن شما بهتر تطبیق دارد انتخاب کنید:

 

الف – من با قاشق بزرگ سوپ می‌خورم.

ب – من با قاشق کوچک سوپ می‌خورم.

ج – من از توی لیوان دسته‌دار، سوپ را سر می‌کشم.

د – من از توی کاسه، سوپ را سر می‌کشم.

 

___________________________________________

 

انتخاب شما و تفسیر نتایج:

 

-

-

-

-

-

-

 

پاسخ انتخابی الف :

 

خوردن سوپ با قاشق بزرگ، نشانه این است که شما می‌دانید در زندگی چه می‌خواهید و از ساده‌ترین راه برای رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می‌کنید.

 

پاسخ انتخابی ب :

 

خوردن سوپ با قاشق کوچک، نشانه این است که شما آدم محتاطی هستید و می‌توان بر روی کاری که قرار است انجام دهید اتکا کرد. آدمی هستید که از هیاهو و جاروجنجال پرهیز می‌کند و می‌تواند سازماندهی کارها را از پشت صحنه بر عهده گیرد.

 

پاسخ انتخابی ج :

 

سرکشیدن سوپ از لیوان دسته‌دار، نشانه این است که شما به تشریفات و آداب و رسوم توجه چندانی ندارید. آدم پرانرژی و متکی به نفسی هستید و دوست ندارید که به شما گفته شود چگونه کارها را انجام دهید. با علائق خود نیز به خوبی آشنا هستید.

 

پاسخ انتخابی د :

 

سرکشیدن سوپ از کاسه، نشانه این است که شما از تمام امکانات زندگی خود استفاده می‌کنید و این که دیگران چگونه درباره شما فکر کنند برایتان اهمیتی ندارد. شما آداب زندگی خاص خودتان را دارید و اصراری ندارید که مثل دیگران زندگی کنید ولی هنوز از زندگی‌تان راضی نیستید.

 


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت15:59---16 اسفند 1390
چقدر خوشگلن این عکس بچه ها

هانیه
ساعت15:58---16 اسفند 1390
عججججججججججب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:تست,تست سوپ,تست روانشناسی,ازمون روانشناسی,,ازمون خودشناسی,ازمون جالب, ] [ 17:8 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]