مدیران عشـــــــــق

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!

(درانتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.)(هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.)

مدیران عشـــــــــق

تفاوت میان مدیران در غرب و ایران

 

فرق مدیر در غرب و ایران غرب: موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده میشود. ایران: موفقیت مدیر سنجیده نمی شود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است. غرب: مدیران بعضی وقت ها استعفا می دهند. ایران: عشق به خدمت مانع از استعفا می شود. غرب: افراد از مشاغل پایین شروع می کنند و به تدریج ممکن است مدیر شوند. ایران: افراد مدیر مادرزادی هستند و اولین شغلشان در بیست سالگی مدیریت است. غرب: برای یک پست مدیریت، دنبال مدیر می گردند. ایران: برای یک فرد، دنبال پست مدیریت می گردند و در صورت لزوم این پست ساخته می شود. غرب: یک کارمند ساده ممکن است سه سال بعد مدیر شود. ایران: یک کارمند ساده، سه سال بعد همان کارمند ساده است، در حالی که مدیرش سه بار عوض شده. غرب: اگر بخواهند از دانش و تجربه کسی حداکثر استفاده را بکنند، او را مشاور مدیریت می کنند. ایران: اگر بخواهند از کسی هیچ استفاده ای نکنند، او را مشاور مدیریت می کنند. غرب: اگر کسی از کار برکنار شود، عذرخواهی می کند و حتی ممکن است محاکمه شود. ایران: اگر کسی از کار برکنار شود، طی مراسم باشکوهی از او تقدیر می شود و پست مدیریت جدید می گیرد. غرب: مدیران بصورت مستقل استخدام و برکنار می شوند، ولی بصورت گروهی و هماهنگ کار می کنند. ایران: مدیران بصورت مستقل و غیرهماهنگ کار می کنند، ولی بصورت گروهی استخدام و برکنار می شوند. غرب: برای استخدام مدیر، در روزنامه آگهی می دهند و با برخی مصاحبه می کنند. ایران: برای استخدام مدیر، به فرد مورد نظر تلفن  می کنند. غرب: زمان پایان کار یک مدیر و شروع کار مدیر بعدی از قبل مشخص است. ایران: مدیران در همان روز حکم مدیریت یا برکناریشان را می گیرند. غرب: همه می دانند درآمد قانونی یک مدیر زیاد است. ایران: مدیران انسانهای ساده زیستی هستند که درآمدشان به کسی ربطی ندارد. غرب: شما مدیرتان را با اسم کوچک صدا می زنید.. ایران: شما مدیرتان را صدا نمی زنید، چون اصلاً به شما وقت ملاقات نمی دهد. غرب: برای مدیریت، سابقه کار مفید و لیاقت لازم است. ایران: برای مدیریت، مورد اعتماد بودن کفایت می کند.



نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت16:56---18 اسفند 1390
سلام بیا به بزرگترین سایت تفریحی حال کن و اگه میخوای مدیر انجمن شوی بیا به بخش زیر و کلی مزیا بگیر و یعد از مدتی بهت حقوق وکلی مزایای دیگر بهت میدم مثل. مدیر کل شدن در انجمن .ساخت فروشکاه. بهت وی پی ان رایگان.برات قالب رایگان میسازم.بنر برات میسازم. لوگو برات میساز م و... میدم پس بیا عضو شو و تو بخش زیر درخواست بده تا مدیرت کنم کلی حال کن .
http://www.patogh20.rozblog.com/Forum/Catgory/23/Post/81
لطفا عضو شو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:تفاوت میان مدیران در غرب و ایران,مدیران,تفاوت مدیر,مدیر نمونه,مدیر خوب, ] [ 10:32 ] [ ایــزدمهــــــــــــــــر ]

[ ]